Alla inlägg under mars 2014

Av distriktvasterbotten - 25 mars 2014 09:43

Hejsan allihopa som är här inne och läser!! Nu har det varit tyst ett tag. Men vi håller på att jobba för högtryck med att ordna aktiviter och annat som kommer att hända i Distrikt Västerbotten under våren!!!


Jag har även hållit på att höra mig för vilka som ska sitta kvar i Tävlingskommitéen i Ridtravarförbundet under 2014 inför Årsmötet och Distriktsträffen som är 28/3-30/3...dvs till helgen. Tyvärr har det blivit många avhopp i Tävlingskommiteén och till slut var vi bara 2 st kvar   Men 1 vecka senare var vi 4 st tack vare att jag fick tips av en av tjejerna i styrelsen om en tjej som var intresserad och sedan visade det sig att en från den befintliga Tävlingskommiteén kunde sitta kvar  Nu blir det för mig att rekrytera fler personer till Tävlingskommiteén under Årsmötet!! Håll tummarna är ni snälla!! 


Vi är 2 st från Distrikt Västerbotten som åker till Årsmötet/Distriktsträffen och kommer att flyga ner tidigt på fredag och hem sent på söndagkväll. Det ska bli både roligt och intressant att få träffa de andra tjejerna som jag nu har haft chatt  och skype konvensationer med det senaste året när jag har suttit som ledamot i Ridtravarförbundet  Det blir ju lite annorlunda och kunna prata med varandra "på riktigt"   Jag räknar med en mycket trevlig helg på Garpenberg Herrgård  På lördag kommer Sven Lindblom från Apoteket Sätra Brunn och ska ha föreläsning + frågestund med oss  Jag fick i uppdrag att ringa Sven och bestämma tid och annat inför föreläsningen. Jag kan avslöja att det är en MYCKET trevlig man och jag ser framemot föreläsningen  Vi kommer även att få möjlighet att handla hans produkter under föreläsningen  


Förutom allt fixa inför Årsmötet/Distriktsträffen är det en hel del annat som ska ordnas med Distrikt Västerbotten. Förfrågningar, uppgifter, infoblad mm som ska ordnas med. Jag har hunnit med det mesta i dagsläget. Så nu har jag börjat "ta tag i" flera artiklar som ska skrivas för Ridtravarförbundet i deras medlemstidning!!

Ikväll ska jag åka iväg och intervjua inför en artikel om Beridet bågskytte!! Jag hoppas att den kommer att bli uppskattad  


Jag kommer att uppdatera med info och lägga in bilder från Årsmötet/Distriktsträffen med Ridtravarförbundet under nästa vecka så att ni får se vad vi har gjort därborta i 08-land  

Önskar er alla en jättebra fortsatt vecka och helg!!

Mvh Ordförande Anna Bygdell

Av distriktvasterbotten - 11 mars 2014 10:03

Japp!! Igår valde vi in alla ledamöter i styrelsen och den ser nu ut så här:


Ordförande: Anna Bygdell
Vice Ordförande: Camilla Lindgren
Kassör: Vheronica Wallander
Sekreterare: Desireé Sjöberg
Ledamot: Marika Andersson
Ledamot: Kerstin Johansson
Suppleant: Marie von Jernefalk
Suppelant: Sandra Forsman
--------------------------------------
Valberedning: Mona Larsson
Valberedning: Annica Lindberg

Om ni behöver komma i kontakt med oss går det att gå in på Distrikt Västerbottens blogg: www.distriktvasterbotten.bloggplatsen.se och lämna ett meddelande där eller maila till mailen: distriktvasterbotten.outlook.com

Mvh Ordförande Anna Bygdell

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards